Британський бренд одягу вразив мережу рекламою з нестандартними моделями

Британський бренд одягу Missguided провів рекламну кампанію, до якої залучив нестандартних моделей.
Фотографії під хештегом # KEEPONBEINGYOU («продовжуй бути собою») почали викладати на офіційній сторінці бренду в Instagram.
Для фотосесії обрали шістьох дівчат з особливостями шкіри та плюс-сайз. Кожну з фотографій творці підписали цитатою моделі:
«Пишаюся тим, що можу показувати своє тіло тоді, коли хочу, і на своїх умовах»
«Краса — це значить відчувати себе повністю комфортно з самим собою, і неважливо — це естетична краса або сила духу, твоє ставлення до життя»
Компанія Missguided вже не в перший раз намагається випустити подібну рекламу. Проте раніше реакція на спроби бренду була негативною, адже замість живих моделей вони використовували гримовані манекени і навіть вдавались до фоторедакторів, щоб зробити жінок «нестандартними».
Цього разу користувачі мережі схвально поставились до кампанії.
«Ці фотографії для мене дуже багато значать! Мені 17, і у мене екзема. Це боляче, але що набагато болючіше — це коли люди запитують мене, що не так з моєю шкірою. Дивлячись на ці фото, я можу піднятися духом. Особливості шкіри повинні сприйматися нормально, а не ставати предметами жартів!» — написала одна з користувачок Twitter під фото.
Джерело: vgoru.org