«Бренд Року», конкурс
Конкурс «Бренд року України» був заснований Володимиром Співаковським у 2000 році.
За роки існування проекту, відзнаку «Бренд Року» придбали понад 170 торгових марок. У 2007 році, завдяки визнанню проекту 19 організаціями різних країн, проект заявив про свій міжнародний статус.
Конкурс «Бренд Року» був заснований у 2000 році, у той період, коли поняття «бренд» майже для кожного було лише ще одним синонімом логотипу.
У 2001 році, через рік після свого заснування, Конкурс отримав підтримку Кабінету Міністрів України та Ради підприємців України, офіційно підтвердивши свою важливість для розвитку бізнесу в Україні.
Засновники Конкурсу першими в Україні почали ставитися до торговельних марок як до цінних нематеріальних активів і, таким чином, змогли вплинути на ставлення власників бізнесу і обивателів до бренд — менеджменту і брендінгу.
Конкурс «Бренд Року України» не має журі та оцінюючих комісій, що роблять висновок щодо претендентів на нагороду. За словами засновника проекту Володимира Співаковського, «перевага конкурсу „Бренд Року“ полягає в тому, що в ньому немає журі, а значить, виключена корупція і підтасовка».
Визнання переможців здійснюється на підставі заявок про участь у проекті, поданих компаніями-претендентами на нагороду «Бренд Року».
Телефон: +38 (044) 240-60-50
Сайт: brandroku.com.ua
Ел. пошта: info@brandroku.com.ua